Hvordan kan vi
hjælpe dig?

For at kunne ansøge om lån skal du være fyldt 18 år. Du må ikke være registreret i RKI eller Debitor Registret. Vi foretager selvfølgelig en kreditvurdering på baggrund af din ansøgning.

I Lånebanken kan du nemt og hurtigt låne fra 5.000 til 50.000 kr. til alt det, du lige har brug for.

Oplyser du din e-mail adresse i ansøgningen, så vil svaret blive sendt til dig elektronisk.

Når din ansøgning bliver godkendt, bliver låneløbet overført til din NemKonto, samme dag vi modtager det underskrevne dokument. Beløbet vil være disponibel på kontoen efter 3 hverdage.

ÅOP er en forkortelse af ”årlig omkostning i procent”, og et udtryk for den samlede pris for et lån eller en kredit, udtrykt i procent per år. ÅOP kan også kaldes kiloprisen på penge. ÅOP indeholder alle omkostninger, som du skal betale for et lån – renter, stiftelsesomkostninger og andre engangsomkostninger. Med ÅOP bliver engangsomkostninger fordelt ud på hele lånets løbetid, hvor de lægges oven i renten.

Ja, selvfølgelig kan du forhøje dit lån! Det kræver blot, at du udfylder en ny ansøgning, og at vi godkender den nye kreditvurdering. Husk at fortælle os, at du ønsker en forhøjelse af dit bestående lån.

Når du optager et lån hos Lånebanken, har du mulighed for at sikre dig, hvis du pludselig mister din faste indkomst ved arbejdsløshed eller sygdom.

Læs mere om Økonomisikring hos vores partner SPARXPRES

Læs forsikringsbetingelser

Hvis du ønsker at klage over SPARXPRES, skal du indledningsvis kontakte SPARXPRES.

Hvis du fortsat er uenig i SPARXPRES’ behandling af henvendelsen eller resultatet heraf, kan du kontakte Spar Nord Banks klageansvarlige, da SPARXPRES er en del af Spar Nord. Du kan bede SPARXPRES om at blive henvist, eller du kan kontakte den klageansvarlige direkte. Oplysninger om Spar Nord Banks klageansvarlige finder du på www.sparnord.dk.

Du kan skrive en mail til den klageansvarlige på klageansvarlig@sparnord.dk eller sende klagen til: Spar Nord, Skelagervej 15, 9000 Aalborg. Såfremt henvendelsen ikke fører til et resultat, der er tilfredsstillende kan debitor indbringe klagen for Pengeinstitutankenævnet, Amaliegade 8 B, 2. sal, Postboks 9029, 1022 København K, telefon 35 43 63 33, eller via www.pengeinstitutankenaevnet.dk og/eller Forbrugerklagenævnet, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, telefon 41 71 50 00, eller via www.forbrug.dk.

SPARXPRES er under tilsyn af Finanstilsynet, Århusgade 110, 2100 København Ø, telefon 3355 8282. EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af klage over en ydelse købt online. Klage indgives på http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af klage skal bankens e-mailadresse klageansvarlig@sparnord.dk angives.

Hvis den finansierede vare ikke leveres eller kun leveres delvist eller ikke er i overensstemmelse med aftalen om levering deraf, har debitor ret til at tage retsmidler i anvendelse mod SPARXPRES, såfremt debitor ikke fra leverandøren har opnået den fyldestgørelse, som debitor har krav på i henhold til lovgivningen eller aftalen om levering af varer eller tjenesteydelser. Debitors mulighed for fyldestgørelse hos SPARXPRES er begrænset til størrelsen af kreditten på det tidspunkt, hvor kravet fremsættes.

Har du et
spørgsmål
til os?

Udfyld formularen eller ring på
9616 1300